hallo nieuw jaar

En dan is het maar zo 2015.
Ik wens alle lezers van mijn blog een heel goed jaar.

Er wordt door mij hard gewerkt in mijn atelier, maar  het bijwerken van  mijn blog schiet er nog wel eens bij in (het zij zo)
Het werkstuk voor het Textielfestival is los van het getouw. Het is een mooie ondergrond geworden voor het water/land-wezen dat er op komt te liggen. De kettingdraden zijn nog niet verder afgewerkt, daar kan ik op het laatst nog een beslissing over nemen. 
Het ontwerp voor het volgend werkstuk is klaar en het weefwerk daaraan is begonnen
ontwerp 



In de breilessen, die ik geef  zijn we bezig met kabels breien
De cursisten werken nu aan deze kraag. Het originele ontwerp is van Jarovslava Dovcová. Mijn variant: kabels in patentsteek.

Voor de volgende les gaan ze deze tas maken, met kabels en noppen. Mijn voorbeeld is bijna klaar.

Reacties

Populaire posts