Er is weer van alles gebeurt

Mijn blog suggereert dat er weinig gebeurt is de laatste tijd, niets is minder waar. De verslaggeving van al dit gebeuren is echter wel wat in de vergetelheid geraakt. Dus een korte samenvatting:
Het weefwerk voor de Smidse is op dit moment te zien in Nijverdal, ook de nar en het werkstuk voor het thema vierkanten en kantjes hangen daar. zie: textielkunstnu.blogspot.nl


Ander weefwerk, voor de weefles bij Margreet:


 Voor goede kennissen van Jitske breide ik voor hun trouwdag twee vogeltjes. Vanmiddag heb ik ze naar Jitske gebracht. Zij doet mee met de expositie Feest van Geest en haar werk is te zien in de Gereformeerde kerk in Zuidwolde, dus daar waren ze snel, per fiets naartoe gebracht. Op het moment dat ik het werkstuk aan haar laat zien komen de mensen waarvoor het is gemaakt de kerk binnenlopen. Wat een mooie samenloop van omstandigheden: De vogels zijn dus direct naar het juiste nest 'gevlogen'
Olga en Hein


Morgen ga ik naar een  expositie van beeldweven in Huizen. Mijn eigen 'tapestry' werk is nog steeds in wording. Ik wil deze zomer deze techniek uitgebreid bestuderen, dus een bezoek aan deze expositie lijkt mij een goede start.

Reacties

Populaire posts