voorbereiden demonstratie

Op 10, 11 en 12 april is er weer de hobby3daagse bij Stuifzand Allerhande in Zuidwolde. Ook ik zal een aantal interessante textiele technieken laten zien. Op dit moment ben ik druk met het maken van mooie, niet te moeilijke voorbeelden.
Voor informatie over de hobbydagen zie: http://www.stuifzandallerhande.nl/nieuws/221/hobby3daagse-agenda.html

 Met Soluvlies, watersoluble of wateroplosbaar vlies, kun je stevige lappen maken, maar ook hele fijne kantachtige structuren creëren. Demo op donderdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur



 Op vrijdagmiddag demonstreer ik het breien op een rondbreinaald. Kom kijken, of nog beter schuif aan en probeer het zelf.
 Kabels breien kennen wij allemaal van de stoere truien, maar ook in het interieur is deze breitechniek goed toe te passen. Zaterdagmorgen leg ik het principe van kabelsbreien aan u uit.

Heeft u geen tijd om naar de demonstraties te komen? In deze technieken ga ik ook in mijn eigen atelier lesgeven. Interesse? neem contact met mij op per e-mail: mathildejongbloed@hotmail.com 


Reacties

Populaire posts