geluksvogel

Gisteren is er weer een vogel ingevlogen, met daarbij het volgende bericht:

Het was niet gepland om nog een Yil bird te breien, maar omdat een vriendin van mij dit weekend graag wou leren hoe een vogel te breien, besloot ik ook zelf nog maar een vogel te breien. Deze keer heb ik niet een nest bij een vogel, maar een vogel bij een nest gemaakt. Dat wil zeggen dat ik eerst een nest heb uitgezocht waar nog wel een vogel in zou kunnen en dat ik daar mijn garens voor de vogel bij heb uitgezocht. Het moest wel een mooie, maar niet een al te bonte vogel worden, omdat het nest zelf al ontzettend kleurrijk is.
Nadat de vogel af was, vond ik eigenlijk wel dat het een geluksvogel was, dat het een van de mooiste nesten heeft gekregen!
Ook ikzelf voel me eigenlijk nu wel een geluksvogel, omdat ik met het project "feathers and dragons" mijn negatieve (pest)verleden om kan zetten in iets positiefs.
En ik ervaar nu ook zoveel meer kleur in mijn leven!
De foto's van de geluksvogel komen zo per aparte mail naar je toe gevlogen.
Met een hartelijke groet weer,

Ria Hooghiemstra.


Ria heeft het basispatroon van de Yilbird gebruikt, maar de vleugels zijn haar eigen variatie















nest gemaakt van opgerolde stijfselmarmers op stof

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts