foto Barend: wat gaat het worden?

Het breiwerk aan de 'foto van Barend' is klaar. Nu is het de vraag hoe ik deze lap verder ga verwerken:



Wordt het een wandkleed?
Hoe werk ik het werkstuk dan verder af: Blijft het een losse lap, of maak ik het op een ondergrond? Ga ik de lap vervilten, of niet?
Wat komt er in de opening in het midden?


.....of wordt het een kledingstuk?
Het gat in het midden blijkt een hele goede halsopening te zijn. Dit was niet de intentie, maar het gebreide werk blijkt ook als hes te verwerken te zijn.





Een derde mogelijkheid is om de gebreide lap te gebruiken als fotomodel. De foto van Barend leidt tot een gebreide lap,  met die lap wordt weer een nieuwe foto gemaakt

                                                                     
Een ding is zeker; eerst moet ik de draden aan de achterkant afwerken
De meeste draden zijn wel ingeweven, maar niet alles is gezekerd. Niet het leukste werk, maar het moet wel gebeuren.



Dit werkstuk is nog niet af maar mijn volgende Tex-periment  is al opgestart:

eindproduct: nu nog een verrassing






Reacties

Populaire posts