yilbirds

Precies een jaar geleden startte ik mijn project Yilbirds. Een voor mij leerzame reis: Hoe bereik ik mensen die  mee gaan doen aan dit project, hoe verwerk ik die gegevens en hoe ga ik het geheel presenteren.
De laatste maand zijn er niet veel vogels en hun bijhorend verhalen meer binnen gekomen. Veel breisters schrikken als ze de mooie vogels zien die er al op dit blog staan. Doe dit alsjeblieft niet. Het gaat mij er niet om wie de mooiste vogel maakt, of wie het meest ontroerende verhaal in zijn/haar vogel weet te leggen. Ik ben blij met elk verhaal dat binnenkomt, de vogel mag zelfs mislukt zijn, ook dat kan interessant zijn.
Dus doe mee
klik bovenaan op yilbirdpatroon en lees hoe je aan het patroon kunt komen of stuur een mailtje naar yilbirds@live.nl.
De afgelopen week is in 'Textiles Down under' dit project genoemd. Er zijn nu dus ook Australische bezoekers op mijn blog, Welcome, I hope you are going to knit the yilbird and send me a picture of is.
Heb je problemen met het breien van het patroon? stel je vraag via Yilbirds@live .nl

Reacties

Populaire posts