start nieuwe jaar

Dag lieve lezers van mijn blog. Daar zijn we zo maar weer een jaartje verder, ik hoop dat het voor iedereen een goed jaar mag worden, met de tijd en energie om de dingen te doen die je graag mag doen.

Mijn eerste grote activiteit van dit jaar is  de expositie van Textielkunst Nu in galerie de Smederij:
12 januari t/m 23 februari 2013 
geopend donderdag- zaterdag van 13.30 -16.30 uur 
adres: de Vosholen naast nr.58 in Sappemeer.
Er is werk te zien dat in de afgelopen vijf jaar door deze groep gemaakt is met de thema's: Mijn sporen, contrast, onder de loep, vier kanten en kantjes. Je bent van harte welkom op de opening 12 januari om 14.00 uur.


Van Ria Hoogheimstra mocht ik weer een vogel ontvangen in haar regenboogserie:
De violetvogelDe violetvogel is een rustige en vredelievende vogel. Hij houdt van de stilte en zijn liefde is groots:
De aarde en alles wat op aarde is, heeft hij lief en de hemel is hem al even dierbaar…



Reacties

Populaire posts