nieuwe vogels van Ria

In het bericht van 19 augustus jl. vertelde Ria Hooghiemstra over haar project 'feathers and dragons'. In dit verwerkingsproject heeft  zij de Yil bird een plaats gegeven. De eerste vogel was een bange vogel. Vandaag mocht ik van haar het vervolg ontvangen:

Vriendjes
Ik ben niet meer dat bange vogeltje van vroeger. Geleidelijk aan heeft het leven weer meer kleur gekregen en is de glans in mijn ogen terug gekomen. Ik word nu gesteund door familie en vrienden en voel me niet meer zo alleen. Het veranderingsproces is nog gaande, maar veel is al gewonnen.

Mijn bange vogeltje heeft vriendjes gekregen. Elk nieuw vriendje is een stap in het proces:
Mijn 2e Yil bird zit in een iets betere houding, heeft wat meer kleur, glanzende oogjes en een iets grotere snavel. De 3e Yil bird heeft een scherpere snavel en is nog wat helderder van kleur. De vleugels zijn iets groter en hij kan warempel al op zijn pootjes staan…
Er zullen ongetwijfeld nog meer Yil birds volgen, totdat de oorspronkelijke Yil bird helemaal is omgevormd tot mijn eigen unieke Ria vogel.



Vriendjes Yil bird 2 en 3

Vriendjes Yil bird 2

Vriendjes Yil bird 3
                     

Reacties

Populaire posts