Vogel in XL

Op 2 mei meldde ik op facebook dat ik t-shirts ging verven om daar garen van te maken voor een
vogel in XL. De t-shirts heb ik geverfd met procion, die ik bij 'Stof tot verven' ( http://www.stoftotverven.nl/) heb gekocht. Dit keer heb ik de stof in de magnetron geverfd.


Nadat de shirt gespoeld en gedroogd zijn, zijn ze rondom in repen geknipt van ongeveer 1,5 cm, het garen is klaar.
Daarna kan het breien beginnen, dit keer op  pen nummer 10, best wel zwaar werk.


De vogel is ongeveer 35 cm hoog geworden.
Voor het juiste perspectief op de foto moet er natuurlijk een referentiekader bij. In dit geval ikzelf en Mevrouw Tinus MacFluffy.
De vraag is nu: wie is wie?
Wie is de vogel, wie is in XL en wie is die mevrouw? (en over de vraag `wie is ikzelf` zullen we het helemaal maar niet hebben)


Reacties

Populaire posts