quiltfestival en nieuwe vogels

Vandaag ben ik met de studiegroep naar het quiltfestival in Groningen geweest. Wat een veelzijdigheid aan werkstukken en wat een goed georganiseerd festival, het was een prachtige dag.
In het kerkje van de Breede staan mijn vogels opgesteld in de expositie van Noordnet. De reacties die ik tijdens het zelf bezoeken van deze kerk ontving waren enthousiast. Leuk om te zien dat de mensen gemotiveerd worden om ook iets te gaan breien.
Bij thuiskomst zat er een mail in mijn box van de eerste vogel waarvan de maakster niet direct tot mijn eigen kennissenkring behoort maar enthousiast gemaakt is door Jannie Benning.
Ik ben benieuwd hoe het project verder verloopt.

Hier de vogel van Greetje den Boer uit Dalfsen:
'De dikke verbaasde mus kijkt na een zachte landing verbaasd naar zijn kleine soortgenoten die rondhippen.
Binnen wacht hij met smart op pootjes, ik vind hem zo al zo lief'

           



Reacties

Populaire posts