start project 'yil birds'

Vandaag heb ik de resultaten, tot nu toe,  voor mijn project 'Yil birds' op het internet gezet.
Ik heb een aantal testvogels gemaakt en het oorspronkelijke patroon van de 'blue tit' aangepast aan mijn wensen.
Op dit blog heb ik een pagina aangemaakt waarop het patroon staat en een pagina waarop ik de foto's die ik hoop te ontvangen kan publiceren.

Het doel van dit breiproject is om zoveel mogelijk foto's van deze vogel en variaties daarop te verzamelen. Dit patroon mag vrij gekopieerd worden maar in ruil daarvoor wil ik een (bij voorkeur digitale) foto van de vogel en het verhaal dat bij de vogel hoort: Voor wie is de vogel gemaakt, waarom is voor een bepaalde kleurgebruik gekozen, waar is het patroon aangepast en waarom.
Het is mijn hoop om van over de hele wereld bijzondere exemplaren en verhalen te ontvangen. 
foto's kunnen verzonden worden naar yilbirds@live.nl


mandje met testvogels
testvogel in kleur






Reacties

  1. Wat leuk al die vogels. Ik heb in geen tijden gebreid, maar nu ik deze vogels zie, krijg ik er toch wel weer zin in. Dus wie weet... even op zoek tussen mijn bolletjes wol.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts