dagje atelier

Vandaag druk bezig geweest met 'de nar'. Deze pop wordt een onderdeel van het werkstuk 'contrast'. Het is erg moeilijk om er een pop van te maken met een uitbundige, vrolijke uitstraling. Ik het het gevoel dat ik telkens het wiel weer uit moet vinden, er zijn vast manieren waarop dit gemakkelijker gaat.
Vanavond heb ik het patroon van de Haapsula shawl uitgezocht. Het wordt de passiebloem, maar natuurlijk wel met een persoonlijke aanpassing (ik kon het weer eens niet laten). Daarna het ik het garen, dat ik wil gaan gebruiken op een bolletje gewonden. ik gebruik garen dat ik bij de 'Belgische jongens' Bart en Francis op de beurs van Textiel Plus in Deventer heb gekocht. dit is een streng van 500 gram heel dun garen, wol met een beetje synthetische vezels er door, kleur: gebroken wit. Ben benieuwd wat het wordt.
Vandaag nog niet weer gesport. ik voel me al wel aardig hersteld van de halve marathon die ik vrijdagavond in Dalfsen heb gelopen (1.51.20, inderdaad een teleurstellende tijd, veel langzamer dan vorig jaar, maar qua positie in het veld is er geen verschil), maar ik heb de ervaring dat ik te snel weer te veel wil lopen.
Morgen maar een stuk fietsen.

Reacties

Populaire posts