a rainy day

Vandaag was het een uitgesproken herfstachtige dag. Dus geen mooie sjaal breien in het zonnetje, maar verder werken aan de nar. Elk steekje dat de vrolijkheid van het 'mannetje' versterkt is er weer één. Hij begint er best wel aardig uit te zien.
Vanmiddag ondanks de regen op de fiets naar Hoogeveen geweest en wat boodschappen gedaan. Het werd een mooie training van 28 km, met lekker veel wind en regen. De benen waren goed.
Nu ben ik bezig om mijn aanpassingen in het patroon voor de sjaal aan te passen, een extra bloemetje in het Pasqueflower pattern1 (Karukellakiri ).
Straks met een eenvoudig t.v. breiwerkje kijken naar masterchef  Ik zeg t.v., maar wij hebben geen 'normale't.v. ontvangst en kijken via internet naar de programma's die ons aanspreken.
Het werkstuk dat ik brei is de Hemlock ring throw, een patroon dat ik bij Ravelry opgehaald heb http://www.ravelry.com/patterns/search#query=hemlock%20ring&sort=best.)
Een rond kleed met feather and fan patroon . Bij dit patroon brei je 3 toeren recht en daarna een toer in patroon, dus een groot deel van de tijd hoef je niet echt op te letten. Ik brei dit kleed van vrij dikke handgesponnen grijze schapenwol, dat ik nog had liggen. Wanneer het af is zal ik er een foto van plaatsen.
Posted by Picasa

Reacties

Populaire posts